Sunday, 25 September 2011

Franken: Galactic nails!

Hi everyone,
So a few days ago I made my first franken nail polish. Actually rather a franken top coat. I used an old clear nail varnish and added loose, fine holo glitter (I have no idea where it comes from...). It's nothing exceptional but I just love such top coats layered over vampy nail polishes, I think it's my favourite type of mani. Without artificial light or sunlight it looks like silver glitter, but I took a lot of photos in sunlight to show you how sparkly and colorful it is.

 
                                                                           * * *
Kilka dni temu zrobiłam pierwszego frankena (czyli mieszankę różnych lakierów i innych tajnych składników). Tym razem receptura była raczej prosta, do zwykłego bezbarwnego lakieru dodałam sypki, mały brokat holograficzny (nie mam pojęcia skąd go mam...). Wiem, że to nic nadzwyczajnego ale uwielbiam takie top coaty, zwłaszcza nałożone na ciemne lakiery. To chyba mój ulubiony rodzaj mani. Bez sztucznego światła albo słońca top wygląda po prostu jak srebrny glitter, ale zrobiłam dużo zdjęć w słońcu, żeby pokazać jak fajnie migocze i jaki jest kolorowy.







Sorry for my crooked index nail, as I'd mentioned before, I damaged it by accident. :P








8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...