Saturday, 27 August 2011

Wanna Pepperoni H&M

Hello everyone,

First of all, I had to cut my nails real short because I wasn't careful enough when I was cooking...luckily, I didn't cut off my finger!
Secondly, I completely don't understand why all green nail polishes make my skin look piggy pink in the photos, whereas in reality they look quite good on my hands. Annoying!
So, this is Wanna Pepperoni from H&M. That's a weird shade, I do realise...but I like it a lot, maybe not for every day, but sometimes - why not? It's definitely one of the most unique colours in my collection. Another great thing about it is the fact that Wanna Pepperoni can be a one coater and it dries really quickly.

                                                                     * * *
Po pierwsze, musiałam skrócić paznokcie prawie na zero, bo niestety nie uważałam za bardzo przy krojeniu...na szczęście nie odcięłam sobie palca. ;)
Po drugie, zupełnie nie rozumiem dlaczego na zdjęciach każdy zielony sprawia, że moje palce mają świnkowaty kolor...w rzeczywistości całkiem mi pasują takie odcienie. Bardzo wkurzające.
No ale...do rzeczy. Na dziś Wanna Pepperoni z H&M. Zdaję sobie sprawę, że to dziwny kolor, ale bardzo mi wpadł w oko. Może nie jest to kolor na każdą okazję i na każdy dzień, ale od czasu do czasu - dlaczego by nie? To zdecydowanie jeden z najoryginalniejszych kolorów w mojej kolekcji. A następną fajną rzeczą w nim jest to, że jest jednowarstwowcem i schnie błyskawicznie.




12 comments:

  1. kolor fajny, ale mi niestety takie średnio pasują :) masz pięknie wypielęgnowane skórki :)))

    ReplyDelete
  2. Ty uważasz, że Twoje paznokcie ścięte są prawie na 0, a u moich to jest maxymalna długość (no... może troszkę dłuższa, jeszcze ale zaraz się rozdwajają). Kolorek piękny, ale ja szukam bardziej "shrekowego" ;p Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  3. Cudny kolor! Chyba pędzę do H&M!!!

    H.

    ReplyDelete
  4. Another interesting... it is a strange shade, but just strange enough to be interesting...

    I am tagging you with an award :D
    http://wackylaki.blogspot.com/2011/08/blog-awards.html

    ReplyDelete
  5. jednowarstwowiec :D Fajny, nie narzekaj.

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podoba. Będę się za nim rozglądać w H&M:)

    ReplyDelete
  7. bardzo fajny kolor, taki niecodzienny :)

    ReplyDelete
  8. będzie mójm będzie mój! :D uwielbiam wszelkie zgnilaki ;)

    ReplyDelete
  9. zostałaś otagowana :) więcej tu -> http://happynailsbymada.blogspot.com/2011/08/awards.html

    ReplyDelete
  10. Świetny kolor :) Lakier kupowałaś w lubelskim H&M? Co jakiś czas zachodzę i sprawdzam czy są jakieś lakiery, ale jak wiadomo Lublin ma lekkie opóźnienia z nowymi kolekcjami, a i stałej kolekcji lakierów u nas brak :/

    ReplyDelete
  11. @LazyCat: niestety nie, w Warszawie...na Lublin nie liczę pod tym względem.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...