Friday, 5 August 2011

Monsters

Hi everyone,
This is my recent nail art over Lemon Meringue by Models Own (swatch here). I'm in a good mood these days so I felt like doing something silly and fun... after all, I always liked funny, weird creatures, monsters etc. They're truly joyful. It also reminded me how much I like pastel shades, especially for the summer. I want to get more...oh noes!



                                                                        * * *
Mój ostatni wzorek, zrobiony na Lemon Meringue, Models Own (notka o nim tutaj). Ostatnio mam nawet dobry humor więc stwierdziłam, że muszę zrobić jakiś głupawy i niezbyt poważny wzorek. Zresztą od dawna lubiłam takie dziwne stworki i potworki - są takie pocieszne. Poza tym to wszystko przypomniało mi jak bardzo lubię pastelowe lakiery, zwłaszcza na lato...chyba chcę jakieś nowe...o nie!


10 comments:

  1. Są świetne :) Bardzo fajne zestawienie kolorów.
    Na lewej ręce też takie masz?

    ReplyDelete
  2. Ten na środkowym palcu mnie rozczulił XD

    ReplyDelete
  3. Bombastyczne :D bardzo mi się podobają!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...