Sunday, 21 August 2011

Maybelline, MNY 442

Hello,
Yet another coral from me. In fact, when I was buying it, I wasn't thinking of coral but strawberries mixed with cream. It's one of my favourite desserts and it always alarms me that summer is near. It looked a bit more pinkinsh in the bottle/in a shop...sometimes on my nails it looks more pink too, in daylight especially, but I guess it's always like that with corals - they are neither pink nor orange. I just can't tell! Or is it only me?
Application is very nice, I'm happy with the brush (will take photos of it soon, once I'll review another shade from this series). It's also quite opaque, all of my corals tends to be jellies, but this one I'd classify as creme. 2 coats here.

                                                                     * * *
Znów koralowy lakier. Tak właściwie to kiedy go kupowałam skojarzył mi się nie z koralem, ale z truskawkami ze śmietaną. Uwielbiam takie jeść i zawsze to znak, że przychodzi lato. W butelce/w sklepie wyglądał na trochę bardziej różowy...w sumie na paznokciach też taki jest, szczególnie w świetle dzienny. Nie wiem czy tylko ja tak mam, że koralowe lakiery są u mnie raz bardziej różowe, rz bardziej pomarańczowe. Nigdy nie mogę tego określić! Malowało się bardzo przyjemnie, spodobał mi się pędzelek (zrobię zdjęcia przy recenzji następnego koloru z tej serii). Jest też całkiem dobrze kryjący, większość moich korali ma wykończenie jelly, a ten zaliczyłabym do kremów. Na zdjęciach 2 warstwy.





11 comments:

  1. Śliczny jest, cudne pazurki; widziałam te lakiery ostatnio w sklepie ale nie znalazłam ceny, mogłabym się dowiedzieć ile kosztują?

    ReplyDelete
  2. Super kolor. Podoba mi się bardzo :) Jestem pierwszy raz ale będę zaglądać częściej :) Jeśli masz ochotę zapraszam do siebie

    http://justina-blackrose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczny kolorek :) Idealny na kończące się już lato :(

    ReplyDelete
  4. Piekny kolor ! Masz taką słodka, małą płytkę paznokcia o bardzo miłym kształcie:D

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor! Uwielbiam takie!

    ReplyDelete
  6. śliczny koralik. Bardzo lubię takie pastelowe odcienie

    ReplyDelete
  7. Fajny, takie smakowity kolor, aż zachciało mi się zjeść coś pysznego ;)

    ReplyDelete
  8. @jjjustii: lakiery w Rossmannie są jakoś po 10zl, nie pamiętam dokładnie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...