Friday, 19 August 2011

Lovely, 333

Hello,
Okay, Lovely, Wibo is an inexpensive, drugstore brand so one wouldn't expect much. I am, on the other hand, really impressed with this particular shade (333). It easy to apply, it dries quickly and it has this amazing shine, which is not very common when it comes to pastel nail polishes. I can't really say much about its staying power, but I think it's going to be my next mani! 
                                                                     * * *
Lovely, Wibo to niedroga, drogeryjna marka, więc raczej nikt nie spodziewałby się cudów po ich produktach. Musze jednak przyznać, że ten lakier (333) bardzo mnie zaskoczył. Mimo, że to pastel, to bardzo łatwo się nim maluje, schnie szybko i ma ten piękny połysk, który niezbyt często się zdarza w przypadku pastelowych lakierów. Nie umiem wiele powiedzieć o tym, czy utrzymuje się długo, ale coś mi się wydaje, że to będzie moje następne mani.










8 comments:

  1. W Avonie taki sam odcień można kupić za bodajże 25 zł. Tutaj to samo za 6-7 zł. Jestem więc zdecydowanie za Lovely! ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Śliczny kolorek. Ja mam ten sam kolor z Essence (53 - You belong to me) i sprawuje się również dobrze :)

    ReplyDelete
  3. Ooo piękny;) Lubię takie pastelowe błękity więc pewnie się na niego skuszę:)

    ReplyDelete
  4. mam go od jakiegoś czasu i ciągle mi się strasznie podoba:)

    ReplyDelete
  5. urocze pazurki w tym lakierze.. takie cukierkowe, pomimo, że nie różowe ;)

    ReplyDelete
  6. kolor fajny ale mi sie tym pedzelkiem i ta konsystencja ciezko maluje, rozlewa sie po skorkach strasznie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...