Wednesday, 10 August 2011

Hot Pink & Haute Melon

I need a break from nail polishes (to feel more sane, I guess). So I'm posting two swatches of NYX lipsticks from their recent collection, Hot Pink and Haute Melon (these, plus Blush and Paparazzi are my favourites, whereas Chic, Peach Bellini and Stella are my major disappointments). So, here we go.

                                                                   * * *
Mała przerwa od lakierów (chyba po to, żeby poczuć się normalniej). Umieszczam dwa swatche szminek NYX'a z ich ostatniej kolekcji, Hot Pink i Haute Melon (te, plus Blush i Paparazzi to moi faworyci z tej serii, a Chic, Peach Bellini i Stella to moje największe zawody). No, to zaczynamy!

Slightly cool, hot pink, vivid but not neon

coralish mix of orange and pink, rather bold too
I think Haute Melon is the best, I really like the formula, it's different from older NYX Round Lipsticks, it's not as creamy (but not dry either), it also seems to last longer and the smell is a bit different, too. The shade is lovely as well, really flattering.

Wydaje mi się, że Haute Melon jest najlepszy z tej całej serii, trochę różni się od starych Round Lipsticks NYXa, nie jest aż tak kremowa (ale też nie sucha), ale utrzymuje się znacznie dłużej, poza tym zapach też jest trochę inny. Podoba mi się też kolor, będzie chyba pasował wielu osobom.

5 comments:

  1. Obie podobają mi się niesamowicie, na takich ustach prezentują się świetnie.

    ReplyDelete
  2. Oba śliczne, chociaż drugi zdecydowanie bardziej w moich kolorach :)

    ReplyDelete
  3. Jej, jakie Ty masz śliczne usta, ciągle się nimi zachwycam ;))
    Bardzo podoba mi się drugi kolor.

    ReplyDelete
  4. bo Dam w ogóle jest śliczna :)

    fajna ta pierwsza, a melon też spoko ale na mnie jakoś dziwnie wygląda :D

    ReplyDelete
  5. piekne usta!! :) a melonowa szminka podoba mi sie na tyle, ze chyba sie na nia skusze:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...