Wednesday, 24 August 2011

Hats off

Hi,
I was a bit borried so I made this simply nail art. I really got into these dark greens, army greens, khaki shades and I always felt they look great with pastel colours. I think I was right...now I only need to come up with a more serious pattern...

Also, I divided my blog labels into brands, colours, finishes and misc - I hope it'll be useful. I also added new e-mail address on the right top side, feel free to drop me a line if you have any questions. Oh, and I'd like to welcome my new subsribers and followers on FB site. Thanks for coming by and staying. ;)


                                                                   * * *
Hej, trochę się nudziłam i zrobiłam sobie prosty wzorek. Ostatnio coraz bardziej podobają mi się te ciemny zielenie, wojskowe zielenie i wszystkie khaki. No i zawsze wydawało mi się, że wyglądają super z pastelowymi lakierami. Powiedziałabym (nieskromnie), że moje przeczucie było dobre - teraz muszę tylko wymyślić jakiś poważniejszy wzór.,,

Poza tym podzieliłam etykiety na blogu na: firmy, kolory, wykończenia i różności - mam nadzieję, że to ułatwienie. Mam też nowy adres kontaktowy: na górze, po prawej stronie...jeśli macie potrzebę, to piszcie. A na koniec chciałabym przywitać nowych obserwujących i osoby lubiące mnie na FB. Fajnie, że wchodzicie na  mój blog, a w dodatku zostajecie. ;)







12 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...