Wednesday, 31 August 2011

Gypsy Night, Topshop

Hello
I've got one of my prettiest nail polishes for today. I really didn't know it exists, I discovered it just yesterday. It's called Gypsy Night and it's from Top Shop.
It's full of shimmer/glitter/flakies in a black, jelly base. The glitter is kind of multicolour holo, very fine and shine, flakies are mostly coppery orange, with some green sheen to it, but it doesn't really appear on the nails. I'm really in love with such polishes, I think that black is always chic, but all the sparkles make it more unique. It's not very opaque and I guess it's better to use it for layering (I'd say that applying 3 coats of such a beauty is a true waste!) I used 3 coats + top coat in the swatches. It's a shade to die for!

                                                                          * * *
Na dzisiaj jeden z moich najpiękniejszych lakierów. Nawet nie wiedziałam, że istnieje, aż do wczoraj. Nazywa się Gypsy Night i jest z Top Shop. Jest pełen shimmer, brokatu i flakies, zanurzone są w czarnej, żelkowej bazie. Glitter jest dość drobny, takie różnokolorowe holo, a flakies mają taki miedziano-pomarańczowy odcień, z lekką zieloną poświatą, której akurat na paznokciach nie widać. Bardzo lubię ciemne, czarne lakiery, zawsze będą stylowe, a taki  fajny błysk dodaje im charakteru. Nie jest bardzo kryjący i wydaje mi się, że lepiej używać go do layering (zwyczajnie dlatego, że według mnie  szkoda marnować taką piękność na 3 warstwy). Na swatchu są 3 warstwy plus top coat. Za ten lakier można umierać. ;)

Artificial light/ Sztuczne światło

12 comments:

  1. gdzie go kupiłaś?! jest taki piękny!! <3

    zapraszam na rozdanie do mnie

    ReplyDelete
  2. wygląda super :) fantastyczny mix :) a co to z firma?

    ReplyDelete
  3. Wczoraj widziałam u kogoś taki efekt, ale po pomalowaniu ciemną bazą, a następnie płatkami innej firmy :) Wyglądał bardzo podobnie :)

    U mnie za kilka chwil rozpocznie się konkurs, jeśli tylko masz ochotę serdecznie zapraszam na udział w zabawie :)
    http://lady-flower123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Lakier z Top Shop, napisałam ;)

    ReplyDelete
  5. To chyba najpiękniejszy lakier, jaki widziałam!

    ReplyDelete
  6. boski! a do topshopu tak daleekoo :(

    ReplyDelete
  7. wow, boski efekt! szkoda że nie mam gdzieś pod nosem Top Shop'a :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...