Tuesday, 9 August 2011

Forget Me Not, Catrice

Hi,
Forget Me Not by Catrice is a lovely, warm purple shimmer. I really like its shade, it's a bit difficult to get warm purples, I would say...it's all about blurples! The formula is really thick, so it's easy to apply...watery shimmers can be annoying, can't they? I applied 2 coats plus top coat (it looked dull without extra shine). I really like this nail polish, I think it is quite unique when it comes to high street brands, cheaper brands.

                                                                       * * *

Forget Me Not by Catrice to fajny, ciepły fiolet z shimmerem. Bardzo lubię ten kolor, bo zawsze mam problem z dorwaniem ciepłych fioletów...zawsze wszystko kręci się wokół tych zimnych odcieni. Jest dosyć gęsty, więc łatwo się nim maluje...wodniste shimmery mogą być dosyć irytujące. Nałożyłam dwie warstwy plus top coat (wyglądał gorzej bez dodatkowego połysku). Lubię ten lakier, wydaje mi się, że jest dość nietypowy (zwłaszcza wśród lakierów z niższej półki).

Daylight


Artificial light




11 comments:

  1. Oj fajowy! To ten, ktorego kupno kiedys rozwazalysmy w Olimpie? Lepszy odcien wychodzi chyba w dziennym swietle.

    ReplyDelete
  2. @ Cupcakinn No, to ten olimpowy kolor...a teraz bedzie ta firma tez w centrum, albo i juz jest, wiec na szczescie nie musze sie juz bawic w te podroze, hehe.

    ReplyDelete
  3. I love the hidden blue shimmer shining through it's gorgeous!

    ReplyDelete
  4. super odcień :) i shimmerek fajny

    ReplyDelete
  5. Love it! The shimmer is absolutely gorgeous!

    ReplyDelete
  6. Śliczny :) Dziwię, że w szafie Catrice go nie przyuważyłam.

    ReplyDelete
  7. bardzo ładny odcień, aż dziwne, że sama na niego jeszcze nie zwróciłam uwagi a bardzo lubię fiolety

    ReplyDelete
  8. mam i uwielbiam ten kolor :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...