Wednesday, 17 August 2011

Do a Floating Pirouette vs Just Berried!

Hi,
Ouch, I'm posting at last! Since everyone is into Grand-Pile in Black from Ballerina Backstage  (Essence) collection, I decided to swatch Do a Floating Pirouette first. I don't even know why I bought it because it looked slightly boring in the bottle. But actually I really liked the shade, it's not too obvious, but something between pink and purple. It also has a lovely shine without being jelly. The formula is a bit watery and runny, so you have to be careful while applying.

                                                                      * * *
W końcu mam czas, żeby napisać notkę, ughh. Z racji tegom że wszyscy są bardziej zainteresowani Grand-Pile in Black z kolekcji Essence, Ballerina Backstage, zdecydowałam, że pokażę najpierw Do a Floating Pirouette. Nawet nie wiem czemu kupiłam ten lakier, bo w butelce wyglądał trochę nudne. Ale ostatecznie spodobał mi się ten odcień, nie jest wcale taki oczywisty...coś pomiędzy różowym a fioletowym. No i ma świetny połysk, a przy tym nie ma wykończenia jelly. Jest trochę wodnisty i lejący, więc trzeba uważać, żeby nie zrobić sobie potopu na paznokciach.








It suspiciously reminded me of Just Berried! by Catrice, they look almost the same in the bottle. Once applied on nails Just Berried! is much more darker and deeper than in the bottle (I'll try to review it in detail asap), which at first disappointed me, but now I'm content since I've both!

                                                                           * * *
Do a Floating Pirouette podejrzanie przypominał też Just Berried! Catrice, wyglądają niemal identycznie w butelce. Na paznokciach Just Berried! robi się dużo bardziej ciemny i głęboki niż w butelce (spróbuję opisać go w szczegółach jak najszybciej), czym na początku trochę mnie zawiódł, ale teraz gdy mam dwa, to jestem zadowolona.


JB! DAFP JB! DAFP






5 comments:

  1. oba kolorki są fajne :) DAFP bardziej letnie :)

    ReplyDelete
  2. Patrzyłam dzisiaj na ten lakier ale ostatecznie go nie kupiłam ;).

    ReplyDelete
  3. Ładnie ta ballerinka wygląda :)

    ReplyDelete
  4. tez bylam mile zaskoczona tym pomaranczowym baleriny, wygladal na matowy i niekryjacy a 3 warstwy wystarczyly i jest bardzo soczysty, chyba sie skusze na pozostale

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...