Thursday, 4 August 2011

Chica boom, chica boom!

Hello,
Just a quick note. I'm a bit busy these days and therefore too tired to post. It's been also difficult to swatch as the weather was awful for over a month. Weird, weird summer!
Anyway, I've got a sweet jelly for today, it's Chica Boom by Orly. I really like this name, don't know why but I guess it's just fun.  I applied 3 coats and you can tell it's a bit sheer, but in real life it's not so visible (and my nails are extremely white, so it's always a bummer...). I really like the colour, mid orange, which isn't too bright or too dark, just in between and jelly finish makes it even more yummy - I imagine it to look rather dull with a cream finish.
(this note was QUICK indeed, I missed writing, aww!)
Oh, and the colour reminds me of rowanberry or kaki fruit!

                                                                      * * *
Dzisiaj szybka notka...jestem ciągle czymś zajęta i w rezultacie jestem zbyt zmęczona żeby pisać cokolwiek, a nie chcę się zmuszać. Poza tym ciężko było robić swatche, bo pogoda była okropna przez ostatni miesiąc. Dziwne to lato, oj dziwne.
W każdym razie, na dziś słodki jelly Orly, Chica Boom. Bardzo podoba mi się ta nazwa, nie wiem czemu właściwie, chyba jest po prostu zabawna. Nałożyłam 3 warstwa i prawdopodobnie wyda Wam się, że jest prześwitujący, ale na żywo tego aż tak nie widać (poza tym moja paznokcie są bardzo białe, co zwykle jest prawdziwym utrapieniem). Lubię też ten kolor, taki pomarańczowy pomiędzy, ani za jasny ani za ciemny. I wydaje mi się, że to żelkowe wykończenie dodaje mu uroku, z kremowym byłby jakiś nudny. (Rzeczywiście SZYBKA notka, ale musiałam się wygadać lakierowo, hehe!)
Ach, a kolor przypomina mi trochę jarzębinę albo dojrzały owoc kaki.





4 comments:

  1. kolor śliczny ale widzę że krycie nie jest rewelacyjne;)

    ReplyDelete
  2. Jest cudny, a ten błysk jest niesamowity.

    ReplyDelete
  3. Ciekawy kolor, przypomina mi właśnie jarzębinę :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...