Monday, 1 August 2011

Cashmere Cardigan, Orly

Hello,
I don't know why but it took me quite a while to buy this shade, I actually always liked it...anyway, here it is and I'm in love. I love purple and blue nail polishes the most, I think...and Cashmere Cardigan is a combination of both, how cool! It's also very opaque, if you've got enough skills you can easily go with only 1 coat. I really like Orly nail polishes, they look lovely in bottles, they have great colours and last long on my nails (but this obviously may not work for you). I want to purchase more...luckily upcoming collections look promising!

                                                               * * *
Nie mam pojęcia dlaczego tak długo zwlekałam z zamówieniem tego koloru, bo właściwie od samego początku bardzo mi się podobał...no ale, oto jest i jestem w nim zakochana (chyba jak większość). Najbardziej lubię fioletowe i niebieskie lakiery, a Cashmere Cardigan jest połączeniem obydwu, super. W dodatku dobrze kryje, przy wprawnym malowaniu wystarczy jedna warstwa. Lubię lakiery Orly, ładnie wyglądają w butelkach, mają niezły wybór kolorów i długo mi się trzymają (ale to oczywiście może się już u Was nie sprawdzić. Mam ochotę na zamówienie kolejnych...i na szczęście nadchodzące kolekcje wyglądają bardzo obiecująco.



9 comments:

  1. Pięknie go pokazałaś! :) od niedawna gości w mojej szafce i powiem szczerze - jestem w nim zakochana! Jak on cudnie błyszczy!!! a kolor jest po prostu genialny :))

    ReplyDelete
  2. co za kolor! uwielbiam błysk w lakierach<3

    ReplyDelete
  3. Tak, kolor świetny, z tym że cena nie jest niska ;D Odpowiedniki takiego koloru można spokojnie znaleźć u tańszych producentów ;D Ale wiem - nic nie zastąpi Orly :D
    Pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
  4. What a pretty colour! Thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  5. @Colortrend no, niestety nie tak łatwo znaleźć zastępstwo dla Cardigana, wyjątkowo ciężki przypadek...ale cena nie jest taka najgorsza, niedawno był na wyprzedaży u polskiego dystrybutora. ;)

    @Kasiaj85, dzięki za komplement, staram się jak mogę...czasem zaczynam wątpić, jak oglądam swoje swatche na różnych ekranach. Niby niuanse, a jednak są te różnice...można się załamać!

    ReplyDelete
  6. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :) http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    btw świetny kolor, na mojej wishliście jest już od jakiegoś czasu :)

    ReplyDelete
  7. Hehe, no dobrze:)

    Piekny, ani fiolet ani błękit, idealnie gdzieś pośrodku jest:) A gdzie kupujesz Orly?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...