Monday, 22 August 2011

Beam Me Scotty! Catrice

Hello,
I didn't expect it but I got last pieces from Out of Space collection today. I had no time to have a look before, so I'm really, really happy. I'm in love with each nail polish from it (except for the white one, which I didn't even bother to get). Beam me Scotty! has a matte finish/suede and I'd describe is as dark teal on the green side. It's very opaque and 1 coat is sufficient. I really like how elegant it is. I applied a think layer of top coat in the last photo, it makes the varnish much darker and sparkly.


                                                                               * * *
Hej. W ogóle nie spodziewałam się, że uda mi się jeszcze zdobyć lakiery z kolekcji Out of Space. Wcześniej nie miałam czasu na zakupy a dziś udało mi się kupić ostatnie sztuki z kolekcji, poza białym, który w ogóle mnie nie interesował.  Beam me Scotty! ma wykończenie matowe/suede i powiedziałabym, że to taki ciemny teal, który idzie bardziej w zielony stronę. Bardzo dobrze kryje i już jedna warstwa wystarczy. Według mnie jest bardzo elegancki. Na ostatnim zdjęciu lakier z cienką warstwą top coatu, robi się wtedy ciemniejszy i bardziej błyszczący.


16 comments:

  1. z top coatem bardziej mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  2. Z wszystkich stron mnie ten lakier kusi, chyba się w końcu złamię XD

    ReplyDelete
  3. świetny, fajnie że catrice zrobiło suede :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny jest, zdecydowanie odżywa po dodaniu topa ;)
    Ja mam z tej limitki Houston’s Favorite, nie przekonał mnie jeszcze do siebie ;p

    ReplyDelete
  5. Hehe, w Houston's Favourite też jestem zakochana. Wszystkie je uwielbiam, dawno mi się tak jakaś kolekcja nie podobała. ;)

    ReplyDelete
  6. Great polish! Wish they'd sell these over here, too. :)

    ReplyDelete
  7. Śliczny jest:) Niestety w Naturze będę dopiero 2 września :/

    ReplyDelete
  8. Fajny, ale trochę nie w moim stylu ;).

    ReplyDelete
  9. Jestem chyba jedyną, ktorej podoba się bez topkołtu. Ma w sobie coś wyjatkowego :)

    ReplyDelete
  10. Z top coatem wygląda ładniej :)

    ReplyDelete
  11. Mam go, mam! Zachwycił mnie i zastanawiam się nad zapasową flaszeczką.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...