Friday, 1 July 2011

Stripes

Hi
Another nail art for today. I wanted to try something simple and a bit cartoonish. In fact, I was just too lazy to change my mani (I hate removing nail varnish), so I added stripes to cover up all of the chips etc. I actually like the way it looks and can think of so many other colours I could use together. Monochromatic stripes would look cool too, I suppose. More to come!

                                                                       * * *

Na dziś znów wzorek. Chciałam zrobić coś prostego i jakby kreskówkowego. Tak właściwie to byłam zbyt leniwa żeby zmienić lakier (nie cierpię zmywania), więc dodałam paski żeby ukryć odpryśnięcia itd. Nawet podoba mi się efekt i ciągle przychodzą mi do głowy różne kombinacje kolorystyczne, które wyglądałby fajnie...monochromatyczne paski byłby super. Wygląda na to, że pojawi się więcej pasków niedługo.


16 comments:

  1. fajnie to wygląda:D taki efekt zamierzonych nierówności:D jak robiłaś te paski?:)

    ReplyDelete
  2. Pędzelkiem normalnie...równych nawet nie próbowałam robić. Pewnie tylko na czyjejś ręce by wyszły. ;)

    ReplyDelete
  3. śliczne :) lubię paseczki na paznokciach:))

    ReplyDelete
  4. Świetne, wyglądają jak z kreskówki:)

    ReplyDelete
  5. cudne :D oryginalne :D oj... tak baaaardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  6. Fantastycznie to wygląda. :)

    ReplyDelete
  7. fantastyczny pomysł, śliczne wykonanie ;)

    ReplyDelete
  8. suuuper !! muszę takie wypróbować na sobie:D strasznie kreskówkowe ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...