Tuesday, 5 July 2011

Purple Grey, ModelsOwn

Hi,
One of my favourite shades for today. It's dark and gloomy outside and I feel like posting something dark too. I remember how popular it was last summer, it was supposed to be Paradoxal dupe minus shimmer (so not a twin, really)...I like it better, I must say - I have a few other Paradoxal dupes with shimmer and I think they look slightly worse, I don't know why...usually I like shimmers a lot. Application is great, you can do with one coat.

                                                                           * * *
Na dziś jeden z moich ulubionych kolorów. Za oknem szaro, buro i ciemno, więc mam ochotę napisać o jakimś ciemnym lakierze. Pamiętam jaki był popularny zeszłego lata, miał być jednym z pierwszych klonów Paradoxala, tylko bez shimmeru (więc w sumie nie bliźniak)...muszę przyznać, że wolę taką wersję - mam kilka innych kopii Paradoxala z shimmerem i według mnie wyglądają trochę gorzej...nie wiem czemu, zwykle bardzo lubię shimmerowe lakiery. Malowanie jest esktra, jedna warstwa wystarczy.


8 comments:

  1. Och, choruję na taki kolor, piękny jest.

    ReplyDelete
  2. Cudny kolor, a jaką fajną buteleczke ma ten lakier.

    ReplyDelete
  3. super połysk;) i kolor w moim stylu:D

    ReplyDelete
  4. Kolor świetny, jednak ta firma mnie jakoś do siebie nie przekonała. W sumie szkoda, bo kolory mają bardzo fajne;/

    ReplyDelete
  5. No, każdy lubi co innego. To jedna z moich ulubionych firm lakierowych, chociaż kilka mam słabszych...mogłyby być tylko tańsze. ;)

    ReplyDelete
  6. tez wole ten lakier niz kopie paradoxala, bazowy kolor jest lepszy niz baza+drobinki :)

    ReplyDelete
  7. mi ogólnie paradoxal się nie podoba, głównie przez tą fioletową poświatę. a ten zdaje się być bardzo ładny, ten mi się podoba :D

    a co do Wiboszczaków - mam tak samo, paranoja jakaś w ogóle. wchodzę do Rossmanna po coś i zapominam tego kupić, bo jakaś dziwna siła od razu przylepia mnie do Wibo i Lovely, no i co tu poradzić? muszę wziąć chociaż jeden :D chociaż moim zdaniem niektóre kolory są całkiem fajne i warte zakupu, mimo że słaba i tania marka. szkoda tylko, że światło w drogerii przekłamuje kolorki w większości i jak dochodzę do domu to widzę jakie brzydale kupiłam D:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...