Sunday, 3 July 2011

Inglot 150 + preview

Hi,
It's one of my first shades ever, it's quite old but still available. When I was a kid I used to buy a lot of Inglot, it was cheap and local. Now it's a bit more expensive and there are so many nail varnishes in the world, that I rarely buy there anything. Anyway, I'm in love with this shade, I would say it's quite unique...it's not common to get a nice, soft lilac shade which isn't on this white, thick side which looks very bold on hands, is it?

                                                                        * * *
Jeden z moich pierwszych lakierów, jest już wiekowy ale nadal dostępny. 100 lat temu kupowałam dużo Inglotów, był całkiem tani no i dobrze dostępny. Teraz cena jest już mniej fajna, a i wybór lakierów tak się zwiększył, że rzadko tam zaglądam. W każdym razie, uwielbiam ten kolor. Powiedziałabym, że jest dość nietypowy...niezbyt często trafia się taki delikatny, liliowy kolor który nie jest 'korektorowaty', gęsty i nie kontrastujący ze skórą.





Now a few of my new polishes,  I'll try to swatch them soon. I'm really tense these days so I had to buy something new and cheap, hah. I'm also waiting for an order, hopfully it'll arrive soon. I'm simply in love with Wibo's rose scented varnishes from their limited edition. Sorry for the quality of photos, it's really dark, it's been raining forever...

                                                                                * * *

Kilka nowych lakierów, spróbuję zrobić swatche niedługo. Jestem ostatnio zestresowana i musiałam zdobyć coś nowego i najlepiej niedrogiego. Czekam też na zamówienie, mam nadzieję, że w końcu przyjdzie. Jestem zakochana w tych różanych Wibo, naprawdę pachną różami, a kolory przydatne. Lovely turkus/teal też jest fajny, ale bardzo barwi (to moja wina bo testowałam bez bazy, jednak uprzedzam). Przepraszam za kiepskie zdjęcia, światło jest straszne, ciągle pada...

Nr 1, Nr 3, Nr 8

Lovely 90, Vipera High Life 822&820, Jumpy 175





5 comments:

  1. te róże to jest WIBO?! jak to możliwe, że nigdzie ich wcześniej nie widziałam!??

    ReplyDelete
  2. Bo to limitowana kolekcja, radzę się rozejrzeć za nimi jak Ci się podoba, bo szybko znikają.

    ReplyDelete
  3. Ładny ten odcień, taki delikatny, bardzo lubię paletę kolorów inglota.

    ReplyDelete
  4. fiolet jest piękny:) ciekawa jestem tych róz z wibo:)

    ReplyDelete
  5. posiadam ten kolor (inglot) i baaardzo go lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...