Sunday, 17 July 2011

High Life 816

Hi,
Something summery for today. Vipera's 816 from High Life series. In the bottle it looks like a moderate hot pink, but on nails it gets quite vivid. I'd say it's a neon shade, but the pink shade is slightly softer than usual. The good thing is also that it's quite thick (but easy to apply) and as a result it's opaque in two coats, which is rare when it comes to neon shades. It also has a very glossy finish. I think it's a lovely shade for summer, especially as a pedi.

                                                                    * * *
Dzisiaj znów rodzima Vipera i lakier 816 z serii High Life. W butelce wygląda jak umiarkowany fluorescencyjny róż, dopiero na paznokciach zaczyna naprawdę dawać po oczach. Zaliczyłabym go raczej do neonów, ale odcień różu jest trochę delikatniejszy niż w przypadku typowych neonów. Następną fajną rzeczą jest to, że lakier jest dość dobrze kryjący i w związku z tym kryje całkiem nieźle po 2 grubszych warstwach, co się niezbyt często trafia w przypadku neonów. Poza tym ma bardzo szkliste wykończenia. Bardzo fajny lakier na lato, zwłaszcza jako pedi.


Oh, I created my page on Facebook today, feel free to follow me there. I'd be more than happy! It's handy if you use FB a lot to find out about new notes there, I believe. You can follow here or look for the button on the right side of my blog. Thanks! ;)

A tak poza tym, stworzyłam dziś swoją stronę na Facebooku. Dodajcie mnie, jeśli chcecie.  Będzie mi bardzo miło. Wydaje mi się, że dużo wygodniej śledzić nowe notki w ten sposób, jeśli jesteście na FB często. ;) Możecie polubić mnie tutaj albo poszukać odpowiedniego guzika po prawej stronie bloga. Dzięki!

10 comments:

  1. Fajny, kojarzy mi się z Barbie ;)

    ReplyDelete
  2. Tak, ale się zdublował i jeden oddałam. Taka dobra jestem,huehue. One w ogóle wszystkie wyglądają na bledsze przez to grube szkło. Nacięłam się tak na 822, który w sumie jest czerwony. :{

    ReplyDelete
  3. http://psycho-nails.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html zostałaś otagowana :)

    ReplyDelete
  4. 2 warstwy? A jak sie trzyma? Ja mam z tejkolekcji taki turkus i trzyma dzien a wymaga 5-6 warstw ;/

    ReplyDelete
  5. Fajny neon, bardzo pastelowy. Zostałaś otagowana:) http://jjjustii.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-pocztowki-z.html

    ReplyDelete
  6. Przyznałam Ci nagrodę One Lovely Blog Award, szczegóły u mnie na blogu, zapraszam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...