Saturday, 16 July 2011

The Devil Wears Red, Catrice

Hiya,
I love vampy nail polishes and this is one of them, even though I'd like it better if it was slightly more red. The first coat is deep wine red (or bloody, if you prefer), but the next coat makes it really dark. In the sunlight it catches warm, brownish tones and reminds me of dates. I seriously have no idea why so many nail polishes remind me of food! Application is so-so...maybe it's because I didn't use a base (forgot to take it to my temporary flat, shame on me!)

                                                                    * * *
Ciemne, vampowe lakiery to jedne z moich ulubionych, The Devil Wears Red też jest bardzo fajny, a lubiłabym go jeszcze bardziej gdyby był bardziej czerwony. Pierwsza warstwa to taka winna, głęboka czerwień (albo krwista, jak kto woli ;) ), ale druga bardzo przyciemnia. W słońcu łapie ciepłe, brązowe tony i przypomina mi daktyle. Nie mam pojęcia czemu aż tyle lakierów przypomina mi jedzenie. Maluje się nim tak sobie...może dlatego, że nie użyłam bazy (zapomniałam jej zabrać do swojego tymczasowego domu - wiem, wiem, przestępstwo lakierowe!)



Btw, got some lovely eyeshadow pots from Inglot today. It's their new, rainbow series of matte shadows. I've never been into matte eye make up (lack of skills), but I'll give it a go...took some safe rainbow (peachy), and crazier (mint-turquoise - probably will never use it, hah!) Swatches soon!

                                                                        * * *

Dorwałam dziś nowe wkłady z Inglota, z ich najnowszej tęczowej serii matowych cieni. W sumie nigdy nie lubiłam matowych cieni (nie umiem takich używać), ale stwierdziłam, że czas spróbować...wzięłam opcję bezpieczną (brzoskwiniową), i szaloną (miętowo-turkusową - pewnie nigdy nie użyję, heh). Niedługo zrobię słocze.
104R, 111R

3 comments:

  1. wow that really is a vamp red i love how it looks almost black until the light hits certain spots

    shel xx

    ReplyDelete
  2. lakier wygląda świetnie :) prawdziwie wampowaty :) a cienie prezentują się ciekawie-chętnie zobaczę swatche :)

    ReplyDelete
  3. Lakier mnie zaciekawił =] Szkoda, że nigdzie nie mogę Catrice znaleźć =[

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...