Wednesday, 27 July 2011

Dark plum, Maybelline

Hiya,
Maybelline, Dark Plum for today. I got this polish without much thinking and I must say it was a good choice. I really like the shade, warm, plumy purple...these are rare to find (without looking vampy at least). It was easy to apply, so I could apply only one coat and as a result you it's light enough to look like a warm purple but not extremely vampy, yay!
I can't really tell how much it lasts on nails, I forgot to take my base and top coat when I was moving, so my nails aren't really prepared to wear anything, but it was okay for 2 days, then I simply removed it.

                                                                          * * *
Na dziś Maybelline, Dark Plum. Wzięłam ten lakier bez większego zastanowienia, i tak właściwie to był bardzo dobry wybór. Bardzo lubię ten kolor, ciepły, śliwkowy fiolet...wbrew pozorom ciężko taki zdobyć (poza takimi typowo vampowymi). Łatwo się go nakłada, ma dobre krycie, ale nie jest gęściuchem - wystarczyła jedna warstwa i dzięki temu był wystarczająco jasny żeby wyglądać jak ciepły fiolet a nie typowy vamp, super! Nie mogę powiedzieć jak trzyma się na paznokciach. Przy przeprowadzce zapomniałam wziąć z domu bazy i topcoatu, więc moje paznokcie nie mogły być gorzej przygotowane do malowania...ale był w porządku przez 2 dni, a potem po prostu go zmyłam.




10 comments:

  1. Fajny, ostatnio dostałam podobny i chyba go niebawem wypróbuję :)

    ReplyDelete
  2. a zastanawialam sie nad nimi, ostatnio chyba sa w promocji za dyche

    ReplyDelete
  3. Zostałaś otagowana

    http://kosmetyczny-kuferek-burn.blogspot.com/2011/07/tag-makeup-blogger-award-i-trzy.html

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    ReplyDelete
  5. sliczny! uwielbiam takie kolorki :)

    ReplyDelete
  6. Jest śliczny, zastanawiałam się ostatnio nad zakupem któregoś z tej serii, teraz żałuję, że się nie skusiłam:(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...