Thursday, 14 July 2011

Cuckroo For This Color, OPI

Hi,
This is a nail polish which really did surprise me. I got it as a gift and since I have hundreds of nail polishes (= it's difficult to impress me), I just looked at it and thought that the shade is alright. I completely fell for it when I did a full mani with it. I simply love how elegant it looks, especially from a distance, it reminds me of shiny duck's feathers, or any other dark bird, or some sleek fabric - you can't really spot shimmer from a distance. It's lovely and photos cannot show it.


                                                                       * * *
Cuckoo For This Colour to lakier, który naprawdę mnie zaskoczył. Dostałam ten lakier w prezencie i przez to, że mam duuużo lakierów (= ciężko mnie już zachwycić), popatrzyłam tylko na niego i stwierdziłam, że jest fajny. Zakochałam się dopiero kiedy zrobiłam pełne mani. To bardzo szlachetny odcień i wydaje mi się bardzo elegancki, szczególnie z pewnej odległości. Przypomina mi te lśniące pióra kaczki z zielonymi-niebieskimi refleksami, albo gładki materiał - shimmeru z odległości raczej nie widać, jest nienachalny. Po prostu świetny lakier i zdjęcia raczej nie oddają jego uroku.

9 comments:

  1. O mamo, przepiękny! Dobrze go nazwałaś - szlachetny - kojarzy mi się z drogocenną biżuterią albo minerałami :)

    ReplyDelete
  2. piękny :) jak szlachetne kamienie, cudo :)

    ReplyDelete
  3. fajnie, ze ci sie podoba :)

    ReplyDelete
  4. Zostałaś nagrodzona One Lovely Blog Award http://happynailsbymada.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    ReplyDelete
  5. Na zdjęciach mnie totalnie zachwycił. Jak piękny musi być na żywo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...