Wednesday, 13 July 2011

Crackles - Lovely 07

Hello,
I'm back at last. I had the most stressful week in a long time, I survived and I am glad! I hope I'll be back to posting everyday. For today I have some cheap crackle nail polishes which I encountered today. I'm actually happy that I got them because they crack in a nice way and the colours are quite unusual. I thought that the green one would be more of a teal shade, but in the daylight it's just deep green.

                                                                       * * *
Wreszcie wróciłam. Miałam przeokrutnie stresujący tydzień, ale przeżyłam i się cieszę. Mam nadzieję, że wrócę to pisania codziennie. Miałam w sumie dać inną notkę, ale natknęłam się na kraki Lovely. Fajnie, że je wzięłam, bo pękają całkiem ładnie i kolory są dość nietypowe (w porównaniu z innymi łatwo dostępnymi pękaczami). Miałam tylko nadzieję, że ten zielony będzie bardziej wpadał w turkus, ale w świetle dziennym jest po prostu taką nasyconą zielenią.

07, 02, 03 

21 comments:

  1. Gdzieś Ty je dorwała, są już w Rossmannach? Świetne kolory i fajnie pękają :)

    ReplyDelete
  2. Ładnie pękają. Jakoś nie widziałam ich jeszcze...

    ReplyDelete
  3. W Rossmannie, bo gdzieżby indziej :> Był też czerwony, różowy, granatowy i chyba szary. Pewnie niedługo się pojawią wszędzie.

    ReplyDelete
  4. kurcze ale fajnie pękaja! a ja wczoraj kupilam z butterfly i zaluje, bo nijako pęka;/

    ReplyDelete
  5. kocham pękające lakiery! <3 :-D

    ReplyDelete
  6. super pękają:D ile kosztują? Masz urocze paznokcie:)

    ReplyDelete
  7. to ja lece poszukać! :) Bardzo fajne, podoba mi się żółty - ciekawe, czy jest tak intensywny jak ten Inglotowy...

    ReplyDelete
  8. u mnie w rossmanie już po nich śladu nie ma, niestety :)

    ReplyDelete
  9. Fajnie pękają, chyba się skuszę ;)

    ReplyDelete
  10. O jaaa a byłam dzisiaj w ROSSMANIE i nie widziałam ich;/ile kosztują?

    ReplyDelete
  11. Lakiery są chyba za 8,99, ale nie pamiętam dokładnie a rachunek wyrzuciłam.
    Co do żółtego i Inglota, to nie bardzo pamiętam jak wygląda ten Inglota, to chyba taki bardziej podstawowy żółty, a ten Lovely jest cytrynowy.

    ReplyDelete
  12. aaaa różowy i szary też był???? za 9 zł?? jejuuuu muszę do rossmanna!:(

    ReplyDelete
  13. oooo zapolowałabym na żółty

    ReplyDelete
  14. Hello!

    Your haul looks really great.
    If you don't mind please share it with our fashion haul community.
    www.chichaul.com

    Hope to see you around there!
    xoxo :)

    ReplyDelete
  15. Wygląda znakomicie, na pewno się skuszę jak go znajdę :D

    ReplyDelete
  16. ooo pierwsze słyszę :) dawno w Rossmanie nie byłam. Fajnie pęka i tani :) super!

    ReplyDelete
  17. dobrze pękają - długo szukałam takich lakierów! zdradzisz ile za nie dałaś?


    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    Bardzo mi na tym zależy.

    chocarome.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. U mnie sa po 6.99 i ladnie pekaja

    ReplyDelete
  19. No u mnie teraz też, bo jest promocja. Ja kupiłam jak tylko się pojawiły.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...