Sunday, 5 June 2011

Wibo 307

Hello everyone,
Yellow jelly nail polish by Wibo from this spring/summer series. I applied 3 coats but it dries really quickly, I know there's VNL, but you can't really see it in real. I really like this nail polish, it's inexpensive but looks very nice, so you experiment with more vivid colours and check if you like them on your nails at all.

Btw, I noticed that there's a new colourful button +1 under each note - my friend says that the more clicks, the higher position in Google the note gets. I believe it is really reasonable and cool - so if you find my swatches useful, please click. Thanks! ;)

                                                                     * * *
Żółty żelkowy lakier z tegorocznej letniej kolekcji Wibo. Nałożyłam 3 warstwy i wiem, że widać trochę paznokcie spod spodu, ale w rzeczywistości ciężko to dostrzec. Bardzo lubię ten lakier, jest niedrogi ale wygląda fajnie, można poeksperymentować z dziwniejszymi kolorami i zobaczyć czy w ogóle nam się podobają na naszych paznokciach.

A właśnie, pod każdą notką pojawiła się nowa, kolorowa ikonka +1. Dowiedziałam się, że im więcej klików, tym wyżej notka wyskakuje w Google. Wydaje się to sensowne i fajne, więc jeśli uważacie, że moje swatche są przydatne, klikajcie. Dzięki. ;)



6 comments:

  1. Fajnie wygląda. Co prawda nie lubię żółtego, ale bardzo lubię te lakiery z Wibo, bo nawet na moich niechcących współpracować paznokciach wysychają szybko :)
    I też zrobiłam eksperyment i kupiłam neonowy koralowy... Nie był to udany eksperyment, ale za tą cenę nie żałuję :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam ten lakier! :) mam go nawet obecnie na pazurkach :)

    ReplyDelete
  3. ja za żółcią nie przepadam, ale może mi się jeszcze odmieni :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny, ale z żółtkami to jest tak, że u innych mi się podobają, a u siebie nie :)

    ReplyDelete
  5. śliczny zółty lakier:) kliknełam;)

    ewalucja.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...