Wednesday, 22 June 2011

Trendsetter, Essence

Hello everyone!
I know this post isn't going to be groundbreaking - who doesn't know Trendsetter? It's on my Top err 50 list! I just love this shade, teal colour is the best ever. Also, if you're careful enough, it can be a one-coater. It also lasts quite long, which is surprising, because Essence isn't the best, on my nails at least, that is.
 This is an old swatch, as you can probably tell by my nails and photos quality....I like this shade so much that I simply had to choice but post this note. Anyway, hope you like it too. 
I just got a lot of new NYX lipsticks, I'm going to swatch them real soon and post them here to find out, if anyone here is into make up too...

                                                                  * * *
Wiem, że ten post nie będzie zbyt odkrywczy - kto nie znałby Trensettera? Jest na mojej liście, hmm.... Top 50 ulubionych lakierów :) Uwielbiam ten kolor...i jeśli maluje się staranie, to jedna warstwa może wystarczyć. W dodatku wytrzymuje u mnie dosyć długo, co w Essence niezbyt często mi się zdarza.
A w ogóle to stary swatch, pewnie widać po moich paznokciach i jakości zdjęć. No ale  tak go lubię, że nie mogłam sobie odpuścić tej notki i mam nadzieję, że Wam też się podoba.
Właśnie dostałam sporo nowych pomadek NYXa, zrobię niedługo zdjęcia i napiszę notkę...przy okazji wybadam, czy ktokolwiek z zaglądających na blog lubi też make up. :)








5 comments:

  1. Och, jak ja go uwielbiam! Piękny jest.

    ReplyDelete
  2. mam ten lakier i jest to pierwszy z tej firmy, bo wteddy nie mialam jeszcze dobrze zaopatrzonej natury ;)
    paleta powala, jakos i cena rowniez, napewno zakupie jeszcze kilka :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...