Thursday, 9 June 2011

Skull and Glossbones, OPI

Hello,
Skull and Glossbones, OPI.When I ordered this nail varnish I imagined it to have green tones (to be a lighter version of Stranger Tides)...But it's my fault because I didn't check swatches carefully, or rather didn't read any notes with description. So, I ended up with my favourite grey shade. It's truly lovely, neutral shade (with no blue, purple, brown undertones), I think it would match all skintones, sometimes it almost looks off-white. The best thing is that it's opaque in two coats and dries really quickly (which is often an issue for me, when it comes to OPIs). It's a great alternative for those who don't like nudes, but need something serious on their nails from time to time.

                                                                 * * *
Skull and Glossbones, OPI. Kiedy zamówiłam ten lakier, miałam jakieś urojenie, że ma zielone tony (coś jak jaśniejsza wersja Stranger Tides). No ale to moja wina, bo nie sprawdziłam dokładnie swatchy, a raczej nie przeczytałam notek z opisami. Ostatecznie mam swój ulubiony szary...jest naprawdę świetny, ma neutralny odcień (bez żadnych domieszek fioletu, niebieskiego, brązu). Wydaje mi się, że będzie pasował do każdej karnacji. Najlepsze jest to, że wystarczą dwie warstwy do pełnego krycia i schnie bardzo szybko ( a czasem mam z tym problemy w przypadku OPI). To niezła alternatywa dla tych, którzy nie lubią lakierów nude, ale potrzebują czasem czegoś poważniejszego.


P.S. This colour really reminds me of bones, strange o.O

4 comments:

  1. Jak to nikt nie ogląda Twoich swatchy, Ja oglądam, ba! nawet kupiłam sobie tą chabrową vipere po twojej notce :P

    ReplyDelete
  2. Peach, to mam nadzieję, że jesteś zadowolona z tego chabrowego. Ja znalazłam klon tego odcienia, tej samej firmy zresztą. :D

    ReplyDelete
  3. Eustachy, miło mi ;)
    Uwielbiam ten lakier za kolor i za tą jakby żelkowść, choć wkurza mnie trochę malowanie. Ja jestem niecierpliwa i nie czekam aż każda warstwa porządnie wyschnie więc zdarza mu się bąblować ;) ale wybaczam!
    Lubie też kłaść go pod flejksy Nfu-oh
    A co to za klon??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...