Sunday, 12 June 2011

NOTD: Jelly Barbie

Hello everyone,
I wanted to wear something happy yesterday and went for a pink neon - sadly it had such a poor pigmentation that after 3 coats I knew that it'll never be opaque. Then I thought I'd make a French mani with red-pink tips. Obviously I wasn't successful and came up with this, as it was late at night and didn't feel like starting over again.

                                                                   * * *
Wczoraj chciałam sobie wybrać jakiś wesoły lakiery i zdecydowałam się na neonowy róż - niestety kryło tak beznadziejnie, że nawet po 3 warstwach nie byłby kryjący. Pomyślałam, że zrobię sobie frencha z czerwono-różowymi końcówkami. Oczywiście mi nie wyszło i zrobiłam to coś, bo było późno i nie chciało mi się zaczynać od nowa.


5 comments:

  1. Uwielbiam lakier neonowy róż. Mam z Miss Sporty, ale nigdy nie udało mi się perfekcyjnie pomalować nim paznokci, zawsze któryś mi się zepsuje i muszę wszystkie zmywać =[

    ReplyDelete
  2. ale fajnie :D wakacje w pełni :)

    ReplyDelete
  3. Ciekawy pomysł i muszę powiedzieć, że bardzo fajnie wygląda :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...