Monday, 13 June 2011

Monkey Business

Hi,
I took part in another nail art contest (click click) with zoo theme this time, organised by SpookyNails. Have a look! My entry is number 9 and if you would like to vote for me, I'd be more than happy. Thanks and enjoy. :) I'm off to study but I'm so exhausted...this night in my dreams I've been everywhere and I've done everything.

                                                                       * * *
Wzięłam udział w kolejnym konkursie wzorkowym (klik) organizowanym przez SpookyNails. Mój wzorek ma nr 9 i jeśli chcecie na mnie zagłosować, to fajnie i będzie mi miło. Dzięęęęki!
Idę się uczyć ale jestem tak padnięta...miałam dzisiaj takie sny, w których byłam wszędzie i robiłam wszystko.





8 comments:

  1. ja na ciebie zagłosowałam :D

    ReplyDelete
  2. Twoje małpki są super! malowalas farbkami?

    ReplyDelete
  3. wow! A ja mam problem z pomalowaniem paznokci na jeden kolor. Cudowne te małpki!

    ReplyDelete
  4. Ale pomysłowo, świetnie to wygląda :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...