Sunday, 26 June 2011

Minted 028, Revlon

Hello ladies,
Minted 028, Revlon is a great shade, something in the middle, not too blue, not too green, just mint. I know a lot of people hate mint shades, their popularity etc, but I really like the way it looks on tanned hands or pale hands...of course, this is my personal opinion, you don't have to agree with me. Application isn't that bad, I think 2 coats are enough if you're skilled. I did apply three coats, but it's only because in my photos everything looks slightly sheer.
I'm just preparing my list of 10 summer shades, which is popular on other blogs and I will take photos tomorrow...but actually since I'm moving to Warsaw for only 3 months I REALLY NEED a similar list (I don't want to take too many things and I'm going to come back home from time to time anyway  - but still, only 10 nail varnishes seem scary!)

                                                                   * * *
Minted 028, Revlon to bardzo fajny odcień, tak po środku, nie jest zbyt niebieski, ani zbyt zielony, po prostu miętus. Wiem, że wiele osób nie trawi miętowych lakierów, ich popularności itd, ale ja je lubię i podoba mi się to jak wyglądają na bladych i opalonych dłoniach. Malowanie nie jest najgorsze, 2 warstwy powinny wystarczyć jeśli macie wprawę. Ja nałożyłam 3, ale tylko dlatego, że na moich zdjęciach wszystko jest wybitnie prześwitujące.
Poza tym, właśnie przygotowuję listę swoich 10 letnich odcieni, która już pojawiła sie na kilku blogach. W związku z tym, że wyjeżdżam do Warszawy tylko na 3 miesiące, taka lista naprawdę mi się przyda (a nie chcę brać zbyt wielu rzeczy, no i będę czasem przyjeżdżać do domu - ale i tak, tylko 10 lakierów to przerażająca wizja!)












10 comments:

  1. Piękny miętus, idealny. Też jestem w trakcie wybierania 10 lakierów na lato, ale na wakacyjny wyjazd chyba się do tylu nie ograniczę...;)

    ReplyDelete
  2. ju ar fakin kiding mi! Nie zbąblował?:O

    ReplyDelete
  3. Jest rewelacyjny :D! Uwielbiam te kolory!! :)
    Zapraszam do mnie :))
    http://zdobienie-paznokci-naturalnych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @Sabb: jakoś nie, ale mi ogólnie prawie nigdy nic nie bąbluje, chyba, że jest gorąco - wtedy wszystko szaleje. :P

    ReplyDelete
  5. mam go i kocham ten kolor:D

    ReplyDelete
  6. Piękna mięta! ojej! kocham wszelkie odcienie mięty, ale ten chyba jest najpiękniejszym jaki widziałam! *,*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...