Monday, 27 June 2011

Lipsticks!

Hi,
I thought it would be refreshing to take a break from nail polishes and some lipsticks, which I love too! I've got quite a lot of them and just finished swatching NYX lipsticks but have no time to edit them at the moment. Firsty I'd like to show two of my daily favourites, Morning Rose 97 (Chanel) and Apricot Sun 33 (Estee Lauder). I know these may not seem to be daily make up shades, but I just like bolder colours and I've never been a fan of wearing foundation shades on my lips, if you know what I mean.
I also fell in love with Essence Stay With Me lip glosses (I'm not really into lip glosses and it's difficult to impress me), so hopefully will take photos soon.

                                                                       * * *
Pomyślałam sobie, że zrobienie notek o szminkach będzie niezłą odskocznią od lakierów...uwielbiam szminki prawie tak samo jak lakiery. Mam ich całkiem sporo i dzisiaj skończyłam robić zdjęcia nowym pomadkom NYXa, ale nie mam wiele czasu żeby je edytować. Najpierw pokażę moje ulubione dzienne pomadki - Morning Rose 97 (Chanel) and Apricot Sun 33 (Estee Lauder), wiem, że dla niektórych to może nie wyglądać jak dzienne kolory, ale nigdy nie byłam fanką noszenia pomadek przypominających podkład.
Ostatnio bardzo spodobały mi się błyszczyki Stay With Me, Essence (nie przepadam za błyszczykami i ciężko mi dogodzić pod tym względem)...postaram się zrobić niedługo zdjęcia.



Apricot Sun

Morning Rose

Hope you liked this post...I'll try to write about make up more often if you don't mind, hah! xx
 x

6 comments:

  1. Bardzo podoba mi się Estee Lauder - śliczny kolor i przepiękne opakowanie *.*

    ReplyDelete
  2. Mnie również ostatnio ogarneło szminkowe maniactwo ;)
    Piękne kolory!

    ReplyDelete
  3. hmmm... do mnie by nie pasowały :P le pierwsza ma piękne opakowanie :O

    ReplyDelete
  4. obie bardzo ładne, Apricot Sun meeeega *.*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...