Wednesday, 29 June 2011

Lilac birds and Italians!

Just a quick note today. I'm going through some crazy days, I expect everything to get better in 3 weeks...but then I'm going for holidays etc so I'll be busy anyway. I guess summer is not the best time for running a blog daily.
I had to cut my nails and I came back with this simple nail art to just relax. Hope you like it just a little bit.  Sorry for the photo quality, it's been dark and rainy.

                                                                      *  *  *
Dziś tak na szybko...wszystko jest jakieś zakręcone, nie bardzo mam czas na robienie/obrabianie zdjęć...będzie lepiej za jakieś trzy tygodnie, ale wtedy znowu będę zajęta wyjazdami, wakacjami itp...Chyba lato to po prostu kiepski czas na codzienne blogowanie.
Musiałam obciąć paznokcie i zrobiłam taki prosty wzorek żeby się odprężyć. Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się spodoba.





                                                                       ! ! !

I've also got a question to my Italian readers:  Where exactly can I get nail polishes in Rome? Any particular brands? Do you have any chain drugstores? I'm saving for some nail polishes already, hah! Help much appreciated, thanks xxx.


11 comments:

  1. ojej jakie słodkie ! cudnie Ci wyszło :))

    ReplyDelete
  2. śliczne są te paszki :D jedziesz do Rzymu? zazdroszczę :P

    ReplyDelete
  3. ładniutko :) ja do wzorków w ogóle nie mam ręki :P

    ReplyDelete
  4. przesłodkie! i fioletowe, aaaach <3

    łaaał, zazdroszczę ci wyjazdu do Włoch... ja marzę o tym, żeby kiedyś tam pojechać.
    udanego wyjazdu ;)

    ReplyDelete
  5. jak zrobiłaś te ptaszki? słodki jest:)

    ReplyDelete
  6. Co tydzień wybierane są u mnie na blogu paznokcie tygodnia. Może masz ochotę wziąć udział w zabawie?
    lady-flower123.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...