Wednesday, 1 June 2011

Hot mess

Hi, 
Welcome in June. Just a quick note about nothing, really. I made this mani yesterday when I was revising for today's exam,,,. Sadly it didn't bring any luck and phonology is definitely not my cup of tea.
I just used everything I had around me, so I won't go into details... I've never watched it, but I think it's on the same level as Hannah Montana when it comes to taste.

                                                                        * * *
No to mamy już czerwiec, ho ho ho. Zrobiłam to mani wczoraj kiedy powtarzałam materiał do egzaminu...niestety te lakiery nie przyniosły mi szczęścia i fonologia zdecydowanie nie jest z mojej bajki. Użyłam wszystkiego co miałam pod ręką, więc nie będę wchodzić w szczegóły...Nigdy nie oglądałam Hanny Montany, ale wydaje mi się, że to mani jest na podobnym poziomie jeśli chodzi o gust. :P



7 comments:

  1. szaleństwo w czystej postać:D ale ja wiem... egzaminy tak działają:P

    ReplyDelete
  2. Oj nie śmiejcie się ze mnie. :P

    ReplyDelete
  3. :o a mi się podoba nie zmiernie artystyczny nie ład :o jak farbą pochlapane :)

    ReplyDelete
  4. dużo się dzieję na tych paznokciach! :D

    ReplyDelete
  5. It could be a fun challenge to try and guess what you used. Much as I like glitter, I think probably it would have been better not to add it this time. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...