Saturday, 11 June 2011

High Life 805 vs Vipera 733

Hi,
Some time ago I made a stupid grammar mistake in one of the notes and someone pointed this out for me yesterday...shame the comment was anonymous, otherwise I could thank this person. After all, we all make mistakes, right? The mistake was so stupid that unbelievable - shame on me, ouch (panic).

Today I've got a comparison,  Vipera High Life 805 vs Vipera Creation 733. Twins by the same brand. I used both in the swatches, but you cannot tell any difference.  If I were to choose I'd rather go for Vipera Creation, as it's 10ml (vs 9ml) and the brush is bigger/longer so it's easier to paint and it's easier to apply thicker coats (which is rather important in a jelly formula). It's a lovely shade and it's not so transparent in real.

                                                               * * *
Jakiś czas temu strzeliłam durnego byka w jednej z notek, ktoś mi go łaskawie wskazał ale niestety komentarz był anonimowy, a szkoda, bo chętnie bym podziękowała tej osobie. W końcu każdemu zdarzają się błędy, prawda? Błąd był tak głupi, że aż ciężko uwierzyć - wstyd (i atak paniki, hehe)

Na dziś przygotowałam porównanie Vipera High Life 805 vs Vipera Creation 733. Bliźniaki tej samej marki. Na zdjęciu użyłam dwóch lakierów, ale naprawdę nie ma żadnej różnicy między nimi. Jeśli miałabym wybierać to wybrałabym raczej Viperę Creation, bo ma 10ml (a High Life 9ml), a pędzelek jest większy/dłuższy, więc trochę łatwiej się maluje i łatwiej nałożyć grubszą warstwę lakieru (a to raczej ważne przy wkończeniu jelly). Uwielbiam ten kolor, a na żywo nie jest aż tak przezroczysty.


High Life vs Creation


5 comments:

  1. też mam Creation 733, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. na początku nawet nie wiedziałam, że to porównanie :D są idenetyczne

    ReplyDelete
  3. W sumie Vipera chyba dość często robi identyczne lakiery w różnych seriach. Jakieś fiolety chyba też się dublują. ;)

    ReplyDelete
  4. Ahaaa rzeczywiście dubel jak się patrzy! :D

    ReplyDelete
  5. Całkiem zabawne, tylko ciekawe po co wypuszczają identyczne kolorki? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...