Friday, 3 June 2011

Holo Holo

Eveline 404. Sorry for posting only Polish brands lately, but it became slightly random...I'm just posting swatches that I've already got stocked. I'm a bit busy studying and most probably I'll neglect the blog a little...the same in July as I'll be moving, apparently. Anyway, it's a lovely, multiplecolour holo, soft but entertaining (I almost dropped when I was walking,  I just fixed my eyes on it for too long, hah). Without sunshine it's cool pink rather than warm, slightly shimmery - I forgot to take a photo of it, shame on me, but you have to trust me that it's a lovely shade.

                                                                      * * *
Eveline 404. Ostatnio daję coś głównie polskie firmy...ale takie swatche mam zachomikowane. W sumie to jestem trochę zajęta studiami i coś mi się wydaję, że trochę zaniedbam blog w tym miesiącu...w lipcu też, bo się przeprowadzam (a przynajmniej na to się zanosi). W każdym razie, to fajne holo, delikatne ale bardzo zajmujące (prawie potknęłam się po drodze tak się na niego zapatrzyłam). W cieniu, normalnym świetle to bardziej chłody róż (na słońcu robi się ciepły), lekko shimmerowy (zapomniałam zrobić zdjęć bez słońca, wstyd).




7 comments:

  1. ale cudo :o a jak ze zmywaniem ?

    ReplyDelete
  2. cudowny, u mnie nie ma holo ;(

    ReplyDelete
  3. śliczny! Eveline ma bardzo fajne holograficzne lakiery :)

    ReplyDelete
  4. Zmywa się bez problemu, coś jak kremy, tylko czasem nawet łatwiej, bo niektóre kremy 'zabarwiają' palce przy nieuważnym zmywaniu, a ten nie. ;)

    ReplyDelete
  5. Dopiero trafiłam na Twojego bloga, a już znalazłam na nim lakier, który koniecznie muszę kupić :P Piękny jest *_*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...