Saturday, 25 June 2011

Creamy Mocha

Creamy Mocha 46, IsaDora. This nail polish has been with me since forever. Actually, I think it'll be gone soon, which makes me rather sad. I really love the shade, it matches everything and it reminds me of creamy mocha indeed, it doesn't get any pink tones on me (like Barefoot in Barcelona for example). I also like the brush, it's rather wide and handy (for me). The formula is good too, thick but smooth, you can get away with one coat only. I wonder if it's sitll possible to get it...

                                                                    * * *
Creamy Mocha 46, IsaDora. Ten lakier jest ze mną odkąd pamiętam. Właściwie to chyba niedługo się skończy i bardzo mi go szkoda. Lubię ten odcień, pasuje do wszystkiego i naprawdę przypomina kremową mokkę. Poza tym nie łapie u mnie różowych tonów (tak jak na przykład Barefoot in Barcelona). Lubię też pędzelek, jest raczej szeroki i wygodnie się mi nim maluje (ale ja ogólnie wolę szersze pędzelki). Konsystencja jest fajna, gęsta ale łatwa a obsłudze. Kryje dobrze jak na taki kolor, może wystarczyć nawet jedna warstwa. Zastanawiam się czy nadal można go dostać...


6 comments:

  1. Super nudziak ! Ja mam z Miss Selene, ale ma takie pomarańczowe tony, niestety.

    ReplyDelete
  2. Fajnie u Ciebie wygląda. Jaka szkoda, że nudziaki podobają mi się u innych, a u mnie wcale :(

    ReplyDelete
  3. Świetny kolor, dokładnie w moim typie:)

    ReplyDelete
  4. Ładny kolorek, ale ja niestety bardzo nie lubię takich cielistych kolorków na moich paznokciach...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...