Saturday, 18 June 2011

Bell 440

Bell, Glam wear 440. Yet another Polish brand...but it might be useful for some of my foreign readers as I'd like to start swapping after summer. :) So, who knows...Hope you like some of our brands.

On a less related note, I feel a bit bad because I haven't got much time for updating, writing and swatches...and I really like doing all of these. I'm just too busy these days and actually,  I'll be moving next month to another city, so probably I won't take all of my nail polishes and I won't be able to swatch a lot. Also, because of moving I can't buy as many new nail polishes as I'd like to. I'm a bit sad, boooh!
As for nail polish, these are 3 coats, I love the colour but I went blind in the store and didn't notice that it had this weird semi-pearl finish, which I don't really like...especially in pink shades. Application is a bit streaky, but not too bad. One of a very few nail polishes which I wouldn't normally wear and as a result I gave it away. I imagine a lot of people to like it, though.
                                                                * * *
Trochę nie na temat, ale ostatnio jest mi smutno, że nie mam czasu na robienie zdjęć, pisanie i ogólnie utrzymywanie bloga przy życiu. Jestem zbyt zajęta, a poza tym niedługo przeprowadzam się do innego miasta, na pewno nie wezmę ze sobą większości lakierów i będzie trudno robić mi swatche. A poza tym, z powodu przeprowadzki wolę oszczędzać i nie mogę kupować lakierów, które bym chciała. No, trochę mi smutno.
A co do lakieru, Bell, Glam wear 440, na zdjęciu są 3 warstwy. Podoba mi się kolor, ale dostałam jakiegoś zaćmienia w sklepie i nie zauważyłam, że ma to dziwne pół-perłowe wykończenie, które niespecjalnie mi się podoba, zwłaszcza w różowych lakierach. Trochę smużył, ale nie było najgorzej. To jeden z nielicznych lakierów, którego raczej bym nie używała, dlatego go oddałam. Wydaje mi się jednak, że wielu osobom mógłby się spodobać.




9 comments:

  1. nieeee smuć się :) na pewno wszystko się fajnie ułoży!

    kolor lakieru rzeczywiście ładny, ale też nie dla mnie, nie lubię takich wykończeń :)

    ReplyDelete
  2. a ja lubię :D wygląda ślicznie!! ;)nie jak modne korektorowe maty ;D

    ReplyDelete
  3. Wygląda ślicznie, mimo że też nie jestem fanką perłowych wykończeń.

    ReplyDelete
  4. Przepraszam, że tak prosto z mostu, ale baaaardzo proszę o głos na moje zdjęcie w konkursie.

    Szczegóły w mojej notce:
    http://cathe-elen.blogspot.com/2011/06/bardzo-prosze-o-gosy-jeszcze-w-dniu.html

    Będę ogromnie wdzięczna!!

    ReplyDelete
  5. świetny paznokciowy blog !
    będę zaglądać częściej ;)

    ReplyDelete
  6. o Guinessi mnie rozumie dlaczego takie lakiery są spoczko :D minimalny frost jest spoko :D

    ReplyDelete
  7. oj mi się bardzo podoba kolorek

    ReplyDelete
  8. Kolorek ładny, ale ja nie przepadam za tak pastelowymi kolorkami :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...