Sunday, 15 May 2011

Sunshine 4ever and mis-match

Hi,
Something very strange for today. Sunshine 4ever, Essence from their Show Your Feet series. I don't really get the idea of making a nail polish for toes, but here it is. The label promises full coverage just in one coat, sadly it's not the case...it needed at least 3 to get even and nice finish (but I'm aware that yellow pigments are a bit of a nightmare). Nontheless, it's a lovely colour, orangey yellow. It dries pretty quickly and on my toes it lasted for 2 weeks in a nice condition (standard). I also like the high gloss of this shade and I think I'll try to get more shades of it.

                                                                     * * *
Na dziś dziwak, Sunshine 4ever, Essence, z serii Show Your Feet.  Szczerze mówiąc do nie do końca rozumiem koncept tworzenia lakierów do stóp, no ale... Producent na nalepce obiecuje "pokrycie za jednym pociągnięciem"...niestety nijak ma się to do rzeczywistości...potrzebowałam conajmnej 3 warstw żeby uzyskać ładne i równe wykończenie (ale zdaję sobie sprawę, że żółte pigmenty w lakierach zazwyczaj są utrapieniem). Pomijając to wszystko, to bardzo ładny kolor, żółty przełamany pomarańczowym. Schnie dosyć szybko, a na stopach wytrzymał dwa tygodnie w dobrym stanie (czyli standardowo). Podoba mi się też to, że jest bardzo szklisty i chyba spróbuję zdobyć więcej kolorów.


The thing that makes me laugh is the label in Polish. It says it's an antibacterial toe lipgloss...What were they thinking?!
Śmieszy mnie nalepka, która głosi, że ten lakier to antybakteryjny błyszczyk do paznokci stóp. :)


7 comments:

  1. Mam zielony z tej serii i jestem zadowolona, śliczny kolor ("odpwiednik" Jade OPI) :)

    ReplyDelete
  2. baaardzo fajny kolor! I ta szklistość, serio bardoz mi sie podoba, ale seria color& go mocno mnie zawiodła więc boje sie kupowac kolejnych lakierów essence...

    ReplyDelete
  3. Połysk rzeczywiście świetny, no i sam kolor nie jest zły.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  4. Tak jak nie lubię takich kolorów to ten strasznie mi się podoba :) Z tej serii tak jak Paramore mam zieleniaka :) Którego ani razu jeszcze nie miałam na paznokciach, co za wstyd ;)

    ReplyDelete
  5. Hehe, no zielony jest klonem Jade, który już mam, więc sobie odpuszczę...ale kusi mnie czarny, przyda mi się do glitterów. W ogóle teraz chyba jakieś nowe kolory weszły, ale nie wiem czy w Polsce....unikam Natur. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...