Sunday, 22 May 2011

Strawberry Girls Forever

Hiya,
I was bored tonight and came up with a new nail art (barely,  as I lost all of my tiny brushes, it took my hours to find them). I used acrylic paints on Peach Sherbet by Models Own (the colour is different in real, it was tough to catch it in artificial light and I didn't really try to). I have nothing to add, I'm a bit moody to be honest, because my two orders are VERY delayed (why am I so unlucky? -_-)

                                                      *  *  *
Wieczorem trochę się nudziłam i zrobiłam nowe mani (ledwo, bo zgubiłam małe pędzle i szukałam ich godzinami). Użyłam akryli na Peach Sherbet Models Own (kolor jest inny w rzeczywistości niż w sztucznym świetle, ale w sumie się nie starałam żeby go pokazać). Właściwie to nie mam nic do dodania, szczerze mówiąc to jestem nie w sosie, bo moje dwie paczki są BARDZO opóźnione (czemu jestem takim pechowcem? -_-)


10 comments:

  1. Thanks everyone, I'm glad you like it! :> xx

    ReplyDelete
  2. zostałaś oTAGowana :)http://teraztojajestemsprite.blogspot.com/2011/05/otagowana-p.html

    ReplyDelete
  3. hahaha awwwww so sweet!

    I am gifting you with the Kreativ Blogger Award! <3 No biggie if you don't want to participate (or already received it), but swing by my blog to have a good laugh at my secrets :D

    ReplyDelete
  4. cuuudowne! słodziuchny mani :))

    www.lidzia007.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...