Sunday, 8 May 2011

Ssssssnake!

Hiya,
The more I have to study the more I tend to look for displacement activites...now it resulted in the ssssnake mani. I know it has a few imperfections (as I'm always too fast and impatient while painting), but from a distance it looks pretty cool and even. I used orangey yellow as a base,  soft orange in the middle and added black pattern. ..easy-peasy...eww. Hope you like it.

                                                                         * * *
Im więcej muszę się uczyć tym więcej  zastępczych czynności wykonuję. Dzisiaj skończyłam z wężowym mani. Wiem, że ma trochę niedoskonałości (bo jestem popędliwa i za szybko maluję), ale z dystansu wygląda całkiem fajnie i równo. Użyłam pomarańczowego-żółtego, jasnego pomarańczu po środku i dodałam czarny wzorek. Łatwizna. Mam nadzieję, że się spodoba.



5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...