Tuesday, 3 May 2011

Snow White - Disney Contest

Hello,
This is my entry for Disney Nail Art Contest...I went for Snow White  - ironically, it started snowing today in Poland, in May! Yes, yes, it's all my fault. And when I was young, pretty and skinny a lot of people used to tell me that I look like Snow White...so I just had to paint Snow White. I even planned on posting my photo here, but then I resigned, after all, it's all about Whale's Nails!
I'm not asking to vote for me, just go there and pick your favourite. If you would like to vote for me, I'd be more than happy.

                                                           *  *  *
Hej
Na dziś moje mani, które zrobiłam na konkurs Disney'a. Zdecydowałam się na Królewnę Śnieżke...a dzisiaj zaczął padać śnieg, w maju! Co za ironia...to na pewno moje wina. W każdym razie, gdy byłam młoda, piękna i chuda, kilka osób mówiło mi, że wyglądam jak Królewna Śnieżka...więc musiałam namalować Śnieżkę i już.  Nawet planowałam wstawić tu jakieś swoje zdjęcie, ale zrezygnowałam...w końcu tutaj wszystko jest tylko o Wielorybich Paznokciach.
Nie będę prosić o głosy na mnie, po prostu zobaczcie wszystkie zgłoszenia i wybierzcie swoje ulubione tutaj. Jeśli ktoś zechce zagłosować na mnie, to będzie mi miło.


10 comments:

  1. bardzo ładnie :) szczeególnie podoba mi się ptaszek z serdecznego >D

    ReplyDelete
  2. Piękny♥ Ale tego śniegu to Ci nie wybaczę:P

    ReplyDelete
  3. Very pretty! :) I love it!

    ReplyDelete
  4. i love love love this.
    the birds are so well done!

    ReplyDelete
  5. Ślicznie Ci to wyszło *.*

    ReplyDelete
  6. Hiya, I have tagged you for an award, please go to my blog to check it out

    shel xx

    ReplyDelete
  7. You made an awesome nailart! I especially love your thumbnail!

    ReplyDelete
  8. wow these are AMAZING! i'm still such a little girl at heart and adore everything disney! x

    ReplyDelete
  9. Naprawdę świetna praca, sniezka jesy bezbędna<3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...