Thursday, 26 May 2011

Salamandra 03, Vipera

Hi,
Yet again Polish brand ( and their crackle series called Salamadra) which is worth noticing, I'd say. This is a crackle nail polish in dark purple/plum. I noticed that it got more blue purple on cool shades whereas on light/warm shades it was more of a reddish purple (reminds me of beets in fact), so actually you get two shades, how cool! It also crackles in two ways, I'm showing only one today - thin coat (with thicker coat there are less crackles and it resembles a giraffe furr pattern). It's cheap but works properly and they have a great selection of colours. Hopefully I'll get more soon (but don't know when as I have to save some money, ouch!). It's over Snowcone, Orly.

                                                                    * * *
Dziś znowu polska firma, niezbyt droga i warta uwagi - pękacz w kolorze ciemnego fioletu/śliwki. Zauważyłam, że krak nabiera niebieskiego odcienia kiedy nakładam go na zimne kolory, na ciepłych kolorach jest czerwieńszy i przypomina mi kolor buraków - więc tak naprawdę można mieć dwa odcienie, w zależności od podkładu. Lakier pęka też na dwa sposoby, dzisiaj pokazuję tylko jedną opcję, z cienką warstwą (z grubszą pęknięcia są mniejsze i uzyskujemy wzorek w stylu sierści żyrafy). Pękacz jest naprawdę fajny i niedrogi, a sprawdza się bardzo dobrze i robi to, co ma robić. Poza tym cała seria Salamandra ma ciekawe kolory i mam nadzieję, że niedługo zdobędę kolejne (tylko to oszczędzanie, eeech!). Aha, użyłam lakieru na Snowcone, Orly.










8 comments:

  1. Świetnie! i to połączenie kolorów. Wow!:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    ReplyDelete
  2. ło, rzeczywiście buraczkowy :D ale ładny i tak, fajnie na niebieskim wygląda

    ReplyDelete
  3. świetny kolor jak na lakier pękający wg mnie, wygląda super! :)

    ReplyDelete
  4. Nie wiedziałam że Vipera ma pękające lakiery ;)
    Z niebieskim Orly świetnie się komponuje ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. I pomyśleć, że godzinę temu byłam nieopodal Vipery... Eh, następnym razem go dorwę :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...