Friday, 13 May 2011

Owls

Hey all,
Umm, these days were a bit weird on Blogger, I was awarded by two blogs and I'm really happy about it. Then I felt weird cause I don't think my blog is that special...and it made me feel kind of responsible. Then the Blogger was dead and I really missed writing and posting, so here I am...with another nail art, please give it some love (the base Jolly Holly, China Glaze stained my nails and it made me very annoyed). I don't really know why it happened, I used a base which usually protects my nails...maybe it's the paint? But then again, I used it before...Nevermind. Hope you like it and more swatches soon! Love.

                                                                      * * *
Ostatnio działy się dziwne rzeczy na Bloggerze, a poza tym zostałam otagowana na dwóch blogach i bardzo się cieszyłam. A z drugiej strony było mi trochę dziwnie, bo blog jest nowy i nie taki specjalny...nawet poczułam się trochę odpowiedzialna. Później Blogger całkiem padł i bardzo zatęskniłam za notkami...a więc wróciłam z kolejnym wzorkiem...mam nadzieję, że choć trochę go polubicie (bo podkładowy Jolly Holly, China Glaze zabarwił mi płytkę i bardzo mnie to wkurzyło). Nie wiem właściwie co się stało, użyłam bazy, który zwykle dobrze chroniła moje paznokcie...może to wina farby? Tylko, że wcześniej już jej używałam...Nieważne. Mam nadzieję, że się wam spodoba, a więcej słoczy już niedługo!



Oh, btw...I've got a few crazy nail polishes...Sadly I have to save money for the summer, so I just got something cheap and colourful. I'm even quite happy with them!

                                                                 * * *
O właśnie...kupiłam dziś szalone lakiery...niestety muszę oszczędzać na wakacje, więc wzięłam coś kolorowego i taniego. I nawet jestem z nich zadowolona, o!

263, 307, 58

4 comments:

  1. O mamo, zakochałam się w tych sowach! *.* Prześlicznie Ci wyszły.
    Jaka szkoda, że nie umiem sobie takich namalować na wszystkich paznokciach.

    ReplyDelete
  2. ale słodkie<3 i super te nowe lakiery

    ReplyDelete
  3. sowy są super, a te lakiery super będą na lato :)

    ReplyDelete
  4. Wyróżniłyśmy Cię w Sunshine Awards, na naszym blogu ;) http://nailscolourtrend.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...