Tuesday, 17 May 2011

NOTD: Jumpy 129 + studs

Hello,
My yesterday-today mani,  I just felt like wearing something darker after all this bright-neon mania and it made me feel good. I don't know what else I can say about it...I just like this mani, you don't have to, hah!
I really like this Jumpy too, it's cheap but doesn't look so (I would say). Application is ok, the first coat is fairly water, whereas second thicker coat does the trick. I like the finish too, subtle shimmers in vamps are lovely. Now I have to run, I had a scary night (slept for 3 hours only) and I should go to the gym...see you!

                                                               * * *
Mój dzisiejszo-wczorajszy mani. Miałam ochotę na coś ciemniejszego po tej jaskrawej neonowe manii...i od razy mi lepiej. Nie wiem co jeszcze w sumie o tym napisać....podoba mi się to mani, a Wam nie musi, hehe!
Podoba mi się też ten Jumpy, jest tani ale tak nie wygląda (przynajmniej wg mnie). Malowanie jest w porządku, pierwsza warstwa jest dość wodnista, a potem łatwiej nałożyć drugą grubszą, która załatwia sprawę. Podoba mi się też wykończenie, uwielbiam takie delikatne shimmery w vampach. A teraz muszę lecieć, miałam okropną noc (spałam tylko 3 godziny) i spróbuję się zebrać do pójścia na siłownię.


11 comments:

  1. focham się, bo nie wysłałaś mi tych ozdób :P

    ReplyDelete
  2. Nie wysłałam? Hmm...na pewno je wkładałam do woreczka,bo pamiętam... Musiałam więc zgubić na poczcie...wyślę następnym razem. :p

    ReplyDelete
  3. ale ładne te ozdoby *.* pasują do lakieru, takie... JEANSOWE :D

    ReplyDelete
  4. Lakier ładny ale te złotka dodają mu uroku! ;)
    Z tym że pewnie szybko się odkleją ale mimo wszystko skusiłabym się na coś takiego ;)

    ReplyDelete
  5. Super a ozdóbki długo Ci wytrzymują ?

    ReplyDelete
  6. Właściwie te ozdoby się nie odklejają aż tak - traktuję je jeszcze topem albo lakierem bezbarwnym, grubszą warstwą. Wiadomo, że nie jest to jakieś super trwałe, ale nie odpadają tak zaraz. Czasem tylko ten 'metal' się trochę ściera, ale to już chyba zależy co dałam jako top.

    ReplyDelete
  7. Fajowe te 'ćwieki' na pazurkach :)

    ReplyDelete
  8. Świetny efekt z tymi ćwiekami :) Lakier też ładny, bardzo ciemny ale ten shimmer dodaje uroku

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...