Wednesday, 18 May 2011

NOTD Grey day - Models Own

Hello,
I love greys...mostly in the bottles, on my hands usually they look very dull and unattractive, I love them on someone else's hands too. I have no idea why is that...maybe my skin colour isn't right, and I've tried many, many shades. Grey Day is one of my favourites and I find wearing it bearable! I think it's because it has blue undertones. It's very pretty, I love application, lasting power and it dries in no time. I have it for a month or so and I've used it for 3 times already (that's a lot considering the number of polishes that I own)...oh and btw, my day wasn't grey at all today. My favourite eyeshadows were -50% off! ;)

                                                      * * *
Uwielbiam szarości...w buteleczkach, na moich rękach wyglądają jakoś tak nijako i nieatrakcyjnie...uwielbiam je też na czyichś dłoniach. Nie wiem czemu tak jest...pewnie mam zły odcień skóry, ale próbowałam już tylu odcieni. Grey Day jest jednym z moich ulubionych i jego noszenie jest dla mnie znośne. Chyba dlatego, że ma niebieskie tony. Jest bardzo ładny, aplikacja 'masłowa', długo nie odpryskuje i schnie w oka mgnieniu. Mam go jakiś miesiąc i nosiłam już 3 razy (biorąc pod uwagę liczbę moich lakierów)...aaa, i nawiasem mówiąc, mój dzień wcale nie był szary - przecenili moje ulubione cienie o 50%! :)




I think it's SLIGHTLY lighter in real life, depends on the light, really. Sometimes it gets more 'pure grey', but bluish undertons are very visible. //  Jest TROCHĘ jaśniejszy na żywo, ale to zależy od światła naprawdę. Czasem jest też trochę bardziej 'czysto szary', ale niebieskie tony są bardzo widoczne.







5 comments:

  1. Super!To może być szarość dla mnie bo jak wiesz ja też mam problem z tym,żeby szary kolor wyglądał na mnie ładnie.

    ReplyDelete
  2. fajny kolor:D taki spokojny

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...