Saturday, 28 May 2011

NOTD: Behind the curtain

Hi,
I've got another nail art pattern for you today. I always wanted to come up with design which reminds of fabric/ curtains (I know that my taste is quite peculiar). I was trying to come up with something for a few times already but I wasn't entirely happy...then I realised that all I need is a matte top coat (used one by Essence), which would give kind of old/dusty effect. I'm quite content with the result so I decided to show you. Hope that some of you will like it. Enjoy your weekend! xx

                                                                      * * *
Dziś kolejny wzorek...zawsze chciałam zrobić coś, co przypominałoby materiał/zasłony (wiem, że mam dość specyficzny gust). Próbowałam kilka razy i nie byłam specjalnie zadowolona...potem wpadłam na to, że powinnam używać matowego top coat'u (tym razem padło na ten Essence),  który sprawi, że wzorek będzie wyglądał na bardziej wiekowy i jakby przykurzony. W sumie spodobało mi się to mani, więc zdecydowałam je pokazać. Mam nadzieję, że niektórym się spodoba. Przy okazji życzę udanego weekendu. ;)



6 comments:

  1. Mistrzostwo świata! ;) Na prawdę bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny :) świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  3. Zakochałam się w Twoich paznokciach. Są obłędne!!

    ReplyDelete
  4. zgadzam się z colortrend - mistrzostwo świata, wygląda super, dobry pomysł i świetne wykonanie. yaaay, zdolniacha z ciebie :D

    ReplyDelete
  5. That's so detailed! Beautiful!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...