Friday, 27 May 2011

Lemon Meringue

Models Own, Lemon Meringue for tonight. Sorry for the photo quality, these are one of my first swatches, so they aren't the best, as well as my painting technique. Application is a bit tough (like most of yellow pastel nail varnishes, right?). But it's not impossible to paint, 3 layers even everything out, it's just good to wait between coats and apply thicker coats. I really love the shade and it lasts long (due to not b3f formula, I guess). I wore it for a week without any damages etc. Cool!

                                                               * * *
Dziś Models Own z Lemon Meringue. Przepraszam z góry za jakość zdjęć, to jedne z moich pierwszych swatchy, nie są najlepsze, tak samo jak moje zdolności do malowania. Malowanie tym kolorem jest trochę ciężkie (jak to bywa z większością/wszystkimi żółtymi pastelami, prawda?) Przy skupieniu można ładnie pomalować, 3 warstwy wszystko wyrównują - po prostu trzeba poczekać między warstwami i nakładać trochę grubsze warstwy. Bardzo podoba mi się kolor i w dodatku jest bardzo trwały (chyba ze względu no to, że jego formuła nie jest b3f), więc warto się pomęczyć. Nosiłam go ponad tydzień bez żadnych uszkodzeń itp. Cytrynowa beza jest fajna. ;)








5 comments:

  1. osom, pomaluje sobie nim a co. mimo ze mam oblesne paznokcie ;p

    ReplyDelete
  2. Śliczny. Jaka szkoda, że brzydko mi w takich cytrynach :(

    ReplyDelete
  3. fajny kolor :D w sam raz na lato :D

    ReplyDelete
  4. Ładna pastelowa żółć ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...