Friday, 20 May 2011

Green toxic madness

Hello,
Polish brand Wibo for today (unfortuantely for foreign readers, I guess...but hey! At least you can see what you can swap with Poles!) I can't really decide when it comes to describing the shade, it's pretty much neon I would say, but I'm not sure if it is as vivid as 'highlighter' green? I don't have any real green neon to compare. Either way, it's very bright on the nails (brighter than in the bottle) and has a glossy finish. Application isn't that bad, it smudges a little, but 3 coats even it out. I think you could do with 2 thicker coats but I wasn't careful enough. It also dries really quickly, I was surprised!

                                                 * * *
Na dziś Wibo...trochę nie umiem określić  koloru, jest dosyć neonowy, ale nie wiem czy to taka zieleń typowo 'podkreślaczowa'. Nie mam innych neonów żeby to porównać...w każdym razie na paznokciach jest bardzo żywy (bardziej niż w butelce) i ma błyszczące wykończenie. Nakładanie nie jest złe, trochę smuży, ale 3 warstwy ładnie wyrównują. Myślę, że dwie grubsze wystarczą, ale ja nie byłam zbyt ostrożna przy malowaniu. W dodatku schnie bardzo szybko, aż się zdziwiłam.






It's a bit lighter (more yellowish in real), but neons are almost impossible to capture. / Na żywo jest trochę jaśniejszy (ma żółte tony), ale neony naprawdę ciężko uchwycić.


edit : this is Wibo 263 - I forgot to mention it when I was writing in the morning, silly me!

7 comments:

  1. fajny kolor ale widac białe koncówki:) a tego nie lubie

    ReplyDelete
  2. Mam go. Mój ostatni zakup ;)

    ReplyDelete
  3. Na żywo raczej nie widać białych końcówek, przynajmniej u mnie.

    ReplyDelete
  4. Zostałaś otagowana
    http://katieshandmade.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. zostałaś otagowana, pozdrawiam :) http://happynailsbymada.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...