Tuesday, 24 May 2011

Goodies

Hello everyone,
Just a quick update and things which I'm going to swatch soon (between exams and going crazy). I think more of it will appear later this week, perhaps around Friday (I'm not such a no-life as I seem, hah!)
The majority of things (together with nail polish unrelated staff) from Sabb, SpookyNails. I'm obviously in love with them and can't wait to test everything (I don't have enough nails, seriously!)

* * *
Dziś mała aktualizacja rzeczy, które niedługo porobię zdjęcia (między zaliczeniami i popadnięciem w szaleństwo).  Więcej pojawi się pod koniec tygodnia, pewnie koło piątku (nie jestem aż takim no-life na jakiego wyglądam). Większość lakierów (razem z nielakierowymi rzeczami) dostałam od Sabb ze SpookyNails. Oczywiście wszystko bardzo mi się podoba i nie mogę się doczekać kiedy to wszystko przetestuję (braknie mi już paznokci)...

Cuckoo for this Color, Vipera Creation 728, Color Alike Q108, Isadora Hunter Green
Vipera Jumpy126, Vipera HighLife 816, Vipera Creation 733 and 729, Vipera Salamandra (crackle) in no 3





This is something I've been waiting for over a week and I got it at last. At first I wasn't into crackle nail polishes at all, but the more I looked at crackle manis the more I wanted them.
Crushed Candy was on of my favourites...as you can see, it's 'normal' counterpart is For Audrey. Sweet!

                                                                    * * *
A to coś, na co czekałam od ponad tygodnia i wreszcie wczoraj dostałam. Na początku nie bardzo podobały mi się pękacze, ale im dłużej oglądałam te mani, tym bardziej je chciałam. Crushed Candy był moim ulubieńcem i jak widzicie, jego "normalnym" odpowiednikiem jest For Audrey.




1 comment:

  1. Czekam z niecierpliwoscią na swatchowanie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...