Saturday, 14 May 2011

Big Bag Theory, Essie

A nail varnish named after a great series The Big Bang Theory...it's one of my favourites, so I simply had to purchase this shade. Application is easy and quick, it has a semi-jelly finish, or maybe creme but the majority of Essie shades are extremely glossy so it makes them look a bit jelly-like, aren't they? I applied 2 coats (I think I should have done 3, it'd look better in the photos...but you can get away with 2). The colour is really hard to decribe, sometimes it looks like a dusty, deep  mid-red...but often it goes more bright and happy (something between London telehphone boxes and poppies).

Lakier nazwany na cześć serialu The Big Bang Theory... to jeden z moich ulubionych, więc po prostu musiałam zamówić ten lakier. Malowanie jest proste i szybkie, a lakier ma wykończenie takie pół-żelkowe...albo może to krem, tylko większość lakierów Essie jest bardzo błyszcząca, szkląca i przez to wyglądają trochę jak jelly. Nie wydaje Wam się? Nałożyłam 2 warstwy, choć na zdjęciach 3 wyglądałyby lepiej...ale na żywo spokojnie wystarczą dwie. Ciężko opisać ten kolor, czasem wydaje się być ciemniejszy i przykurzony...ale często robi się dość jaskrawy i taki weselszy (coś pomiędzy londyńskimi budkami telefonicznymi a makami).



4 comments:

  1. Mnie przypomina makowy :) Bardzo ładny odcień.
    Zapraszam do mnie i będę obserwować!

    ReplyDelete
  2. ter mi się z makami kojarzy:) mega jest:)

    ReplyDelete
  3. I'm loving it

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...