Monday, 30 May 2011

Army Dreamers

Dark Kaki 825, Astor  for today. I think I haven't got any nail polish from this brand before (maybe when I was younger), it's from Deluxe series with a new Salon Pro Brush (which is quite comfortable and soft) The bottle says it lasts up to 10 days, I cannot confirm it, but I doubt any nail polish would look good after 10 days. Anyways, the formula is thin so you have to be careful while painting. Thse are two three coats and no top coat. The colous is interesting, I think it's so fugly that it makes it beautiful. :D It's more like army green than khaki, with strong yellowish hint (especially in the sun). I love how shiny it is and actually I think it looks quite chic and elegant (IMHO).
Sorry for my skin colour, greens look awful on me in the photos, but in real I'm quite tanned and it looks better on me (but I always prefer to show nail polish properly and don't bother with skin colour).

                                                                       * * *
 Dark Kaki 825, Astor na dziś. Chyba nie mam żadnego innego lakieru od nich (może kiedy byłam młodsza). Pochodzi z serii Deluxe z jakimś nowym pędzelkiem Salon Pro (który jest całkiem wygodny i bardzo miękki). Producent twierdzi, że lakier wytrzymuje do 10 dni, nie mogę tego potwierdzić...ale szczerze mówiąc to wątpię, że jakikolwiek lakier wygląda ładnie po 10 dniach. W każdym razie, jest dość rzadki więc trzeba uważać przy malowaniu. Na zdjęciu są 3 warstwy bez top coat'u. 
Kolor wg mnie jest ciekawy....tak brzydki, że aż ładny. :D  Dla mnie to bardziej taka wojskowa zgniła zieleń niż khaki, z wyraźnymi żółtymi tonami (szczególnie w słońcu)...Bardzo podoba mi się to, że jest tak błyszczący i moim zdaniem wygląda całkiem elegancko i stylowo. 
Przepraszam a mój odcień skóry, zielone wyglądają na mnie okropnie na zdjęciach - w rzeczywistości jestem trochę opalona i ogólnie lepiej to wygląda (wolę pokazać lepiej kolor lakieru niż grzebać się z odcieniem skóry).

Daylight
Sunlight

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...