Saturday, 2 April 2011

Tropical Cats

Hello
Another nail art for today. As you can see, I'm still wearing this blue nail polish...I really love the colour, it's so clean, fresh and reminds me of some warm and exotic places. So here we are, with kittens in the tropical garden, teehee!

Since some people asked about brushes, I've also took a photo with two brushes which I'm currently using. These are regular brushes which you can find in art shops. I recommend soft ones and of high-quality (will last longer and make everything a lot easier). Mine look a bit knackered, but I use them A LOT.


                                                      * * *
Na dziś znów wzorek. Jak widzicie, nadal noszę niebieski lakier...bardzo spodobał mi się ten kolor, jest czysty, świeży i przypomina mi o ciepłych i egzotycznych miejscach. No to mamy koty z tropikalnym ogrodzie, hehe.
Kilka osób pytało mnie wcześniej o pędzelki, dlatego dołączam zdjęcie z nimi. To normalne pędzle, które można dostać w sklepach dla plastyków. Polecam kupować miekkię i dobrej jakości (wystarczą na dłużej i o wiele łatwiej się nimi maluje). Moje są trochę zmasakrowane, ale to dlatego, że często ich używam.




9 comments:

  1. Ale słodziuchne. Like it! :D

    http://cruelty-free-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Aww I love this mani! And I love cats. <3

    ReplyDelete
  3. Nie wiem, jak Ty to robisz, że farbkami Ci takie cuda gładkie wychodzą... Jak ja próbuję nimi malować do po przejechaniu pędzlem zostaje farbka tylko po bokach jakby, nie wiem, jak to równo rozprowadzić... Ciapać kropka po kropce...?

    ReplyDelete
  4. Hm,ja trochę mieszam z wodą i maluję kilka (tzn góra 3) cienkich warstw żeby były równe, zależy od koloru, niektóre dobrze kryją za pierwszym razem. Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałam. Używasz akrylowych?

    ReplyDelete
  5. Tak, akrylowych, ale używać to zbyt duże słowo :D Popróbuję z wodą, bo dotąd "na sucho" usiłowałam coś stworzyć. Dzięki za podpowiedź :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...