Wednesday, 13 April 2011

Ski Teal We Drop

Hello ladies,
I was a bit lazy these days. I'm so so sleepy and I didn't feel like writing. Apart from that, I was busy with uni stuff, which always make me moody. But...to the point! Ski teal we drop is one of the colours that I like love the most and I really couldn't wait to get this one. Also, I'm in love with its name, it's funny. 
I hoped it would be more teal/green...I'd say it's rather a muted dark blue (but not navy). Actually I like it this way, because there are quite a lot of teal colours, and STWD seems to be quite unique to me.
Two coats, daylight, application is fine - the formula is quite thick and it's well-pigmented. Lovely.

                                                     * * *
Hej
Ostatnio miałam lenia, chodzę senna i jakoś nie miałam ochoty nic pisać. Poza tym byłam zajęta uczelnianymi rzeczami, zawsze wtedy chodzę nadąsana...hehe....ale przechodząc do rzeczy. Ski teal we drop to jeden z odcieni, które lubię najbardziej i nie mogłam się doczekać żeby go mieć. Poza tym zawsze podobała mi się nazwa.
W sumie miałam nadzieję, że będzie bardziej zielony...ale to raczej przytłumiony ciemny niebieski. Właściwie to podoba mi się taki, sporo jest odcieni teal wśród lakierów, a na taki sam jak Ski jeszcze nie trafiłam.

Dwie warstwy, zdjęcia w świetle dzienym - konsystencja jest trochę gęsta (ale nie glutowata), lakier jest dobrze napigmentowany i łatwo kryje (a te ciemniejsze kolory często są taaakie wodniste).

Sorry for my messy index finger, sometimes I don't notice such things...


2 comments:

  1. Zastanwiałam się czy by sobie go nie sprawić, bo i cena taka kusząca ;P

    ReplyDelete
  2. Mój absolutnie ulubiony zimowy lakier! Jest cudowny ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...